att ta hand om sin hygien:

Detta använder jag till ansiktet varje dag (inte ansiktsmask)



1.
Ansiktskrubb, varje morgon och kväll.
2. Ansiktsmask, 1-3 ggr i veckan.
3. Ansiktsvatten, varje kväll.
4. Vet inte vad det kallas, men den torkar ut finnar och får rodnader att försvinna, varje kväll.
5. Dag/nattcreme, varje kväll.
6. Ögoncreme, varje morgon och kväll.
7. Ögondropp, varje morgon, eftermiddag och kväll. (Renar mina linser)


Detta använder jag till kroppen varje dag



1.
Bodylotion, varje kväll + när jag duschat.
2. Fotcreme, varje kväll.
3. Deo, varje morgon och kväll. (kan bli mer om jag behöver)
4. Mjukgörande creme, använder till läpparna varje kväll och morgon.


Ni får gärna kalla mig överdriven, men jag är rätt noga med min hygien osv.. Är inte ni det liksom? ;)


Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

sv: haha ah men näe ingen klänning där inte :D



haha sant :D

2010-12-15 @ 21:26:13
URL: http://carolinhes.nu
Postat av: Anonym

du får hjälpa mej och köpa lite sånt när jag får mina pengar, behöver nytt sånt och vill testa lite av dina produkter om det går bra gmn ! =)

2010-12-16 @ 09:22:50
Postat av: josefine andersson

den senaste kommentaren är från mej. =) haha

2010-12-16 @ 09:23:25
URL: http://jossich.blogg.se/
Postat av: tina

måste bara rätta lite (pedanten i mig skriker lite). Att ta hand om sin hygien är viktigt för till det hör att duscha, borsta tänderna, använda deo osv. Det du beskriver ovanför är egenvård. God hygien är viktigt för alla, att smörja in kroppen med bodylotion eller använda ansiktsmask är inte lika väsentligt eller nödvändigt för alla x)

2010-12-16 @ 13:44:51
URL: http://tinysoul.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback