svar på kommentar

Anonym om en ny idé i bloggen!!:

måste bara fråga,vad är det som hänt mellan dig&sita egentligen? har inte riktigt fattat det haha :)
du behöver förstås inte svara om det är för privat,är bara lite nyfiken! :)


Svar till anonym;

Ingenting speciellt, vi bråkade en kväll när jag va i gränna med folk. Vi löste aldrig det problemet. Sen träffades vi på vätterfesten i torsdags, båda blev glada av att se va randra och vi kramades och pratade lite, "löste allting" typ. Sen blev det en massa skit.
Och jag kan säga det till dig, alla andra och framförallt till dig sita - om du läser detta! Jag sårade dig mer än nödvändigt för att du skulle bli arg på mig istället för ledsen över situationen. Det hjälper faktiskt, och man är hellre arg än ledsen..
Vi slutade bara snacka och träffas. That's it..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback