regler om min bloppis!

Här kommer regler och saker ni bör läsa igenom och tänka igenom. Om ni har något ni undrar eller om ni har någon fråga så är det bara att kommentera eller mejla mig på [email protected] och jag svarar på alla frågor och tänker självklart igenom era funderingar och tgankar.

  • På min bloppis så är det så att allting jag lägger upp är på bud, och inte till salu ifrån början. Om ni förstår vad jag menar. Ingenting jag lägger upp har ett "start-pris" utan allting börjar på 0kr.
  • Dock så bestämmer jag om jag vill sälja till det budet som ni bjudit. Jag menar att om budet är för lågt så säger jag till och så tar jag antingen bort "annonsen" eller så får vi kompromissa om priset.
  • Det spelar ingen som helst roll vart ni som budar bor, så tänk inte på det.
  • Om ni bor inom jönköpings kommun så kan jag åka och möta upp er någonstans och så tar vi betalning och allt öga mot öga.
  • Om ni bor nära och vi bestämmer träff så vill jag gärna ha mötet offentligt, även jag är rädd om mig själv och vill inte riskera att ni är någon annan än vad ni uppger. (inget illa menat, men ni fårstår säkert vad jag menar)
  • Om ni bor utanför räckhåll som man kan kalla det, så skickar jag det du budat på via posten, EFTER att betalning har skett.
  • Och jag kan lova er att jag ALDRIG skulle få för mig att blåsa någon. Jag är en offentlig person, pga att jag bloggar. Ni har mitt fullständiga namn (Therése Wester) och min ålder osv. Så det är väääldigt lätt för er att anmäla mig om något skulle gå snett. Så ni kan lita på mig till 100%.
  • Om ni bor utom räkhåll så delar vi på portot. Om det till ex skulle kosta 49:- så betalar du 24:- och jag 25:-. Ingen förlorar på det..
  • Om jag lägger upp en sak och ingen bjuder på saken så ligger den automatiskt kvar, alltså det betyder att jag inte tar bort någonting bara för att ingen bjuder. För det kan alltid komma någon som vill ha just det.
  • Om det önskas så kan jag skicka mer bilder på det du är intresserad av.

Jag har säkert glömt en massa nu, men det var detta jag tänkte på mest. Om ni har några egna förslag, frågor, funderingar och tankar så säg till! Finns inga dumma frågor, bara dumma svar, tänk på det!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha det låter bra ;)

2010-08-04 @ 17:22:18
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läst den länge, gillar den skarpt :)

2010-08-04 @ 18:05:38
URL: http://conler.se
Postat av: Anonym

längtar tills du börjar att lägga ut anonser :D

2010-08-04 @ 20:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback