myspys-dag!

Hej igen sötisar!


Såg att några av er är taggade för bloppisen! :) Det är riktigt kul att få lite respons ifrån er kära läsare ska ni veta! ♥

Iallafall.. Jag och min pojkvän har kollade på den ena filmen allt för min syster. Eftersom att jag glömde sätta i dvd-skivan i snabba cash.. blond som man är, hehe.. Den var iallafall SJUKT BRA! Och beskriver verkligen olika känslor som man känner som barn, syskon, mamma, pappa och utomstående. Fyfan, den var hemsk.. men ändå riktigt bra. Rekommenderas starkt!

Sen så hörde vi ett mysko ljud ifrån balkongen och sprang runt huset och lite i grannskapet men vi kom aldrig på vart ljudet kom ifrån.. tror jag och min pojkvän behöver mental-vård snart, hahah! :P

Vet inte vad vi ska hitta på just nu, får helt enkelt checka läget runt omkring.. hörs snart iaf!


Glömde att berätta det, haha.
men jag och min älskade pojkvän firar 4 månader idag.
denna bild är tagen den dagen vi blev tsm :)
4/4-10 <3 JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

ooo kul. stort grattis

2010-08-04 @ 21:17:15
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback