hos min pojkvän!

Hej igen!


Är hemma hos min pojkvän nu. :D


Slutade skolan kl 11 som jag skrev innan, tog bussen tillsammans med Jossan som också gick i samma klass som mig. En jätte trevlig tjej som inte heller kände en kotte i våran klass, så vi drogs helt enkelt till varandra. Vi började snacka när jag frågade henne om hon rökte, jag hade ingen att röka med så.. haha! ;)

Dock hoppade hon av vid june för att byta buss och jag fortsatte till torpa och mötte upp André, Joppi och Nisse. Gick hem till Nisse först en stund för att dom skulle hämta några grejer, sen gick vi till chicki má má och så köpte Nisse käk, sen gick vi till VIP och köpte energidricka som vanligt. Gick till ett ställe där man kunde sitta på stolar under tak och satte oss där och snackade lite. Sen skulle Joppi dra med bussen till sitt jobb. Då drog jag och André hem till Nisse och kollade på den sjukaste filmen ever. 41 years old virgin hette den tror jag. Fyfan vad dryg den var! HAHA!

Sen drog jag och André till Time out och käkade, sen tog vi bussen hem till honom.

jag imorse


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hej! :D

Förlåt för att jag inte har svarat på din kommentar, men jag har varit utomlands. Hoppas du har haft det bra? :)

2010-08-23 @ 17:03:12
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback