hemma ifrån jobbet!

Snuttisar..!

Slutade jobbet 15.30 och gick hem skitsur, möttes av min gulliga pojkvän som lugnade ner mig genom att ligga och hålla om mig och stryka mig lätt över armen, hihi. Pojkvänner är alltid bra att ha i alla olika lägen..!

Iallafall, jag duschade och rakade benen osv alldeles nyss, har precis klätt på mig kvällens outfit och håller på att sminka mig och fixa resten just nu.

Min pojkvän ska strax åka hem med bussen så ska Sabinah komma över med sin EU bil, haha den är skitcool!

Skriver senare när jag fixat klart mig, puss!

dålig bild, men det är iallafall sabinahs älskade EU bil <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klipper om den direkt med min s60 turbo sen :)

2010-08-13 @ 00:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback