hemma hos babe

Som jag skrev innan så tog jag, André och Ian bussen till torpa och mötte upp Nisse. Sen gick vi till VIP och köpte godis och energidricka. När vi var påväg hem till Nisse så ringde det på min pojkväns telefon. Och det var ifrån ett jobb, så nu har han jobb! GRATTIS ÄLSKLING! :D Är jätteglad för hans skull, inte för att det var något hyperbra jobb med miljoner i lön, men alltid något! :)

Iallafall, vi gick hem till Nisse och kollade på världens bästa film! Har ingen aning om vad den heter faktiskt.. men faaaan vad bra den var! Sen när vi kollat klart på den så stack jag, Ian och André till bussen och åkte hem till dom. Och så fixade dom internet åt mig så nu siter pojkarna och spelar och jag sitter och bloggar som vanligt..;)

Vad hittar ni på där ute då..?


André just nu..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback