drar till nyköping!

Nu har jag packat väskan och gjort mig iordning snabbt. Ska alldeles strax bryta internet och stänga av all elekricitet i mitt rum och sen ska jag gå ut och ta en "innan-färd-cigg" och sen drar jag till Nyköping. Ska sova hos Pernillas bror och imorgon blir det att åka båt!

Sagas lejon eller vad det nu hette.. det är iallafall en rättså stor passagerarbåt där man kan handla i olika butiker, mingla omkring, ta en drink i en bar eller äta på restaurang. Skitmysigt!

Kommer hem imorgonkväll, men jag slänger upp mobilbloggar under kvällen och morgondagen, men räkna inte med någon mega-update precis.. Kanske tvingar min pojkvän att gästblogga lite medans jag ändå är borta, hihi!

HA DET SÅ BRA! SÅ HÖRS VI SENARE! PUSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback