godmorgon trötthet

Hejsan världen och ett litet tröttaktigt godmorgon!

Hur är det med er idag? Med mig är det väl likadant som igår.. vaknade upp vid halv elva men vägrade gå upp då pga min huvudvärk så jag bara la mig och blundade och lyckades somna. Vaknade upp alldeles nyss igen och då var huvudvärken inte lika stark. Dock vet jag inte om jag fortfarande har feber, eftersom att jag började svettas igår men sen kom frossorna tillbaka när jag skulle sova.. känner mig varm men jag fryser inte direkt. Inte så mycket som jag gjorde igår iallafall.. Ska iallafall kolla de senare. Ska bara orka resa mig upp..

min klocka är cp, när jag vaknade så var klockan 12.02 på mobilen och klockradion var 6.29?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback