29 september

Godmorgon sötnosar! =)

Hur är det med er idag? =) Med mig är det bara fint förutom att jag är så sjukt äckligt trött.. Somnade försent igår för att gå upp såhär tidigt.. Men iallafall, uppe är jag och iordningfixad är jag så pluspoäng till mig denna morgon! =D Jag ska alldeles strax gå ner till bussen där jag blir hämtad av min handledare som skjutsar mig till min praoplats. Och han ska hämta mig halv så jag borde gå nu.. hm.. aja. Idag slutar jag kl 15 så jag kommer hem ungefär vid halv fyra. Och jag tror tyvärr inte att jag kommer kunna uppdatera innan dess. (work, work, work..) tyvärr. =/ Men ni klarar er väl eller? =)

Men nu måste jag gå ner, puss och ha en underbar tisdag så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: rebecca

du är nu med i min veckans blogg tävling, lycka till! :)

2009-09-29 @ 12:25:40
URL: http://beeeeccaa.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

trevligt;) hoppas du piggnat till lite ;P

2009-09-29 @ 16:32:20
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback