27 september, igårkväll/natt!

Heeeejsan! =)

Igår hade jag den mest roligaste kväll/natten i hela mitt liv nästan, det var helt galet roligt. Kvällen började med att jag och Sita träffades på bussen påväg till gränna, väl där så märkte vi att det inte fanns en enda kotte där det egentligen skulle vart fest. Så då frågade vi några killar som hade åkt samma buss som oss som också skulle på den festen vart dom skulle nu, då sa dom att de skulle gå upp till torget för där var det tydlligen lite folk.. så då gick vi upp dit. Men där sög det rätt hårt, alla var jätte tråkiga. Speciellt jag för då var jag verkligen inte på humör.. Så det slutade med att jag blev jävligt sur på Sita som egentligen inte hade gjort något speciellt fel (bara försökt liva upp stämningen) så när vi skulle ta bussen till jönköping så tjurade jag skitmycket. Men sen så fick Jonas mig på bra humör, tack! =) sen slutade det med att jag gick fram till Sita i bussen och så pratade vi ut. Så det löste sig som tur var! Sen när vi var framme i jönköping så hoppade vi av, gick runt på juneporten ett tag, sedan tog vi bussen till torpa och träffade Ortmann och Marcus. Köpte även godis där. Sen tog vi bussen tillbaka och träffade några roliga snubbar på bussen som vi hängde med lite, sen dissade vi dom. (jag menar, dom var typ äckliga?!) och då gick vi till rådhusparken och träffade Mattias och Kimo. Sen dissade vi dom och gick fram till tre killar och började snacka med dom. Dom bjöd oss på efterfest innan dom gick, så vi bytte nummer. Så åkte vi hem till Sita och gick och la oss några timmar. Sen vid halv fem ungefär så ringde vi en av de tre killarna och så åkte vi tillbaka till jönköping och träffade dom. Sen dissade dom och stack iväg så vi gick runt lite vid juneporten där det var helt dött. Sen ringde en killkompis som undrade om vi ville träffa honom lite, så det gjorde vi såklart. Så då hämtade han oss med hans bil, och så åkte vi till ett hotell vid rosenlund. Där var vi till klockan halv tio då jag och Sita tog bussen hem till henne. Gick och la oss direkt när vi kom innanför dörren och sov fram tills halv fem på eftermiddagen. Då gjorde vi verkligen ingenting, kollade på tv och sen åkte vi hem till mig. Så nu sitter vi på varsin dator i mitt rum och snackar på msn.. Shit vilken kväll/natt alltså! =D

Jag när jag väntade på bussen till gränna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback