trött...

Vad är det med mig? Jag är huur trött som helst, och kl är bara nio? fast iofs så har jag inte sovit bra på hur länge som helst.. vissa nätter har jag inte sovit alls och vissa har jag bara sovit någon/några få timmar.. mitt jävla cp humör går ut över min sömn. Snart kommer jag dö av sömnbrist, svält eller av deprission. Jaja.. ska iallafall lägga mig nu. Kommer antagligen inte somna förens kl fyra eller något inatt, men då har jag iallafall försökt lägga mig i tid! Ska gå upp kl 6 imorgon så jag kommer uppdatera bloggen då. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll och sova gott sen. puss.


asså FAN, varför svarar du inte på mig..?
jag behöver prata med dig.
men du ignorerar mig..?
om du inte svarar snart så vet jag inte vad jag gör.
du vet inte vilken makt du har över mig..


Kommentarer
Postat av: Josefine

gumman ingen ska ha makt över dig. gör dig fri, man ska inte behöva vara beroende av någon, för folk utnyttjar det.. jag älskar dig o vi ska vara imon :) du är finast <3 längtar efter dig <3

2009-10-15 @ 17:59:12
URL: http://jossefinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback