thess tycker till..

Sitter och snackar nu med Henke. Vi snackar om festen som var hemma hos Robin för ungefär två månader sen.. Haha, alltså att festa tillsammans med sina vänner är nog det roligaste som finns. Oftast så händer det alltid något negativt dock.. Någon/några mår dålig och får "snefylla", man börjar bråka osv. Men annars är det nästan alltid kul! Alkohol måste inte vara med i bilden, man kan ha grymt kul ändå. Ibland är det sjukt roligt att dra till en fest där många av ens kompisar är, utan att dricka något själv. För om någon av ens kompisar är lite småfull så är det skitkul att kolla på den. ;) Ibland gör folk bort sig rätt rejält och det är ju inte alltid kul, men ändå så skrattar man, haha! Man har ju själv gjort bort sig endel, men det är bara sånt man skrattar åt sen! Men helt seriöst, att hänga ett stort gäng och dra någonstans, dricka eller inte dricka det spelar ingen roll, och bara umgås! Komma hem sent och vakna upp morgonen efter och känna att gårdagens kväll var underbar. Det är nog det bästa som finns. När det är lov tex så kan man ju vara ute med kompisar hur länge som helst. Man träffas tidigt på dagen, är hela dagen/kvällen och kanske t.o.m natten. Sedan träffas man dagen efter igen osv! Det är så sjukt underbart. Tyvärr så har jag som sagt inte mått särskilt bra på sistonde så jag har ju inte vart med någon direkt på ett tag.. tex i helgen som vart så var jag ju hemma hela tiden. Det suger, men mår man dåligt så kan man inte hjälpa det. Men nu i helgen så ska jag nog träffa folk, tex på fredag så ska jag träffa Jossan. Vet inte vad vi ska göra eller hos vem/vart vi ska vara, men något roligt hittar vi på, och några roliga folk träffar vi säkert, jag menar. Det är ju fan fredag?! ;)

Olivia och jag, fest hos jimmy november 08.


massa folk i huskvarna, juli 09. (jag i röd tröja, haha)


johnny, fest i kax september 09.


jag, fest på grännaberget, september 09.


Kommentarer
Postat av: olivia

haha bilden! fan va längesen, festen va kul :D<3

2009-11-01 @ 23:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback