nu är jag färdig!

Nu har jag gjort iordning mig, sminkat mig lite och torkat håret. Snart ska Jonas hämta upp mig, vet inte vart vi ska åka och köpa godis, antingen i huskvarna, gränna eller vätterleden. Beror på hur mycket bensin han vill slösa. ;) Sen ska vi som sagt antagligen ha filmkväll med massooor av godis! Men nu kommer jag antagligen inte uppdatera mer innan jag åker. Kanske slänger in ett inlägg hemma hos Jonas, det beror på om han vill låna ut sin dator till "thess the bloggnörd"? Men det märker vi! Annars får ni vänta tills ikväll när jag kommer hem! Eller om det blir sent så hörs vi imorgon. Men ni får iallafall ha en fortsatt trevlig söndagskväll gullungar! =D
Jag, alldeles nyss.


slapp klädsel!
tröja - fick av kusin hanna
T-shirt - lindex
linne - H&M
leggins med dragkedja längst ner - H&M

Kommentarer
Postat av: J¤sefine

Fin fu är ^^<33

2009-10-25 @ 17:14:29
URL: http://jossefinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback