i'm back!

Hello!

Nu är jag tillbaka! Åkte till stan som sagt och gick på bio med pappsen, flickan som lekte med elden. Den var superbra men inte lika bra som första. Om du inte sett den, kolla på den! Nu ska jag inte göra någonting, eller jo! Kolla på ********. Och skriva en massa mail osv! Allt är totalt hemligt för er såklart! ;) Men ni kommer få veta, snart! men man vet aldrig, det kanske går åt pipan? Fast såklart så vill jag att det ska bli bra. Oj, håller på att säga för mycket :O

TACK Jonas som skjutsade mig till stan och skjutsade hem mig, riktigt kul att dunka musik och skrika genom rutan med dig! ;D

HÅRET...!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg brud!

2009-10-31 @ 13:08:42
URL: http://LIKEAVIRGIN.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback