hemma igen!

Hejsan sötnosar!

I'm home again! Åkte ju till kusinerna och firade filip och my. Grattis igen! Vi åt tårta och pratade en massa, sen klippte hanna mig med, skitbra blev det! Tog bara bort det slitna och klippte kortare lugg. Så som jag brukar ha. Senare så gick jag ut och mötte upp Mathias, han som hade räddat livet på sita igår. Så gick vi en liten promenad och pratade, sedan gick vi hem till honom och kollade på en skräckfilm, ingen aning om vad den hette. Men den handlade om en stad där det bodde en massa freakade barn som offrade alla vuxna till "deras gud". Haha skit konstigt. Men vi hann inte kolla klart på filmen innan jag skulle bli hämtad av familjen. Och så åkte vi hem. Ikväll händer ingenting, jag vet att det är halloween = fest. Men inte för mig, inte efter det som hände igår. Ska bli en riktigt förbannat tråkig människa nu, som stannar hemma på helgerna, eller iallafall inte är ute och ränner som jag gjort förut! Det händer alltid saker när man är ute och det som hände igår tog verkligen knäcken på mig. Så inga mer utekvällar för mig! =)

Bilder från igårkväll kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback