hemma igen!

Hello! Nu är jag hemma igen efter en "lång" skoldag. Eftersom att jag "tog sovmorgon" imorse så missade jag första lektionen som var musik. Sen så vid halv elva så skulle jag haft spanska men jag mådde inte alls bra så jag och Mikaela gick till kuratorn så jag fick snacka ut med honom. Berättade exakt allt som jag mår dåligt för och allt om mitt liv och så.. han är riktigt bra på att lyssna och ger bra råd osv. Sen när jag och mikaela skulle gå till maten så såg jag en person som fick mig att börja gråta. Så då mådde jag verkligen inte bra.. sen fick Mikaela mig på lite bättre humör iallafall. Sen efter lunchen så skulle vi ha idrott men istället för idrott så skulle vi samlas i församlingshemmet och fylla i någon "hur-mår-du" formulär. Och det tog typ en timme.. asjobbigt. Kan ju säga att mina svar var rätt så negativa.. Sen hade vi en lång håltimma så då satt jag och mikaela och åt upp 17bullar som hon hade gjort på hennes HKK. Efter det hade fysik och pratade om atomer och blabla. Sen slutade vi skolan och då följde mikaela med mig till vårdcentralen där jag skulle möta upp min socialsektreterare och sedan åkte vi till kroatorpet och köpte fika osv. Så pratade vi en massa blajja. Sen skjutsade hon oss till esplanaden och då tog jag bussen hem och sa hejdå till mikaela. Och nu sitter jag här vid datorn.

Vad har ni gjort idag? =) och hur har eran dag vart?

mikaela den bögen tog kort på mig när vi gick till församlingshemmet.



mmm bullar.


fika på kroatorpet.


(detta inlägget skulle komma upp för två timmar sedan men ah, snackade med magnus så det blev lite försenat, sorry!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback