helt färdig för ikväll..

Hejsan sötnosar!

Hur har eran kväll varit? =) Eller eran kväll kanske inte ens är slut än.. ? hehe. Jag är iallafall helt färdig för ikväll! Som sagt så drog jag hem till Sita och fortsatte fixa mig och byta om. Sedan tog vi bussen till cigarren i jönköping, där träffade vi Kimo och Mattias. Men det var inte särskilt länge, för sedan kom Micke och Albin och så följde vi med dom hem till Albin. Där var vi ett tag fram till ungefär nio tiden och sen åkte vi till jönköping med Robin, Kimo och Mattias. Fast där sög det så vi tog den tidiga bussen hem (det vill säga två timmar tidigare än vad jag tänkt mig) då träffade vi Natta på bussen med, men hon vart inte särskilt glad på mig! Undra varför, hihi. Helt oskyldig.. iallafall, Robin följde med mig hem så nu ligger han och sover i mitt rum. Men jag kunde inte somna så jag gick ner och tog lite kvällsmat och passade på att blogga. =)


Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

fin outfit sötis

2009-10-02 @ 23:38:27
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback