21 oktober

Hemma!

åh guud vad mycket jag har att berätta alltså! synd att ni inte kommer få veta allt.. men det mesta iallafall. I måndags åkte jag som sagt hem till Sita, så firade vi hennes födelsedag och sedan så gick vi och la oss. I tisdags så gick vi till skolan och ingen av oss mådde särskilt bra, och det hände en sak som gjorde så att sita mådde lika dåligt som jag gjorde i söndagskväll. Så vi gick hem från skolan och gjorde en "dum-grej" så vi fick åka ambulans till sjukhuset och sova där tills idag. Inte kul!

Det är anledningen till varför jag inte har bloggat! För jag orkade inte blogga hemma hos sita i måndags, och igår hamna jag på sjukhuset och jag blev utskriven för ungefär två/tre timmar sedan. Så förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback