19 oktober

Godmorgon!

Just nu sitter jag i datasalen och har engelska. Jag jobbar med kängrur och det suger.. Har sökt massa fakta och kopierat det till word. Nästa lektion ska jag skriva värsta uppsatsen om dom. Så booring. Men men.. Just för tillfället mår jag sämre än sämst och det är bara Sita och den andra som är inblandad som vet varför. Och jag vet inte hur fan jag ska klara mig igenom detta.. Så ni får helt enkelt inte ha för hög press på mig just nu eftersom att jag inte orkar särskilt mycket eller något. Min ork går bara åt till skolan just nu. För jag kämpar igenom en vanlig dag. Så som sagt, hoppas ni förstår. Imorse så vaknade jag tio i sju och hoppade in i duschen hemma hos Sita. Duschade och klädde på mig, torkade håret och sen tog vi bussen till skolan. Jag orkade inte fixa mig ett piss idag, så jag ser helt förstörd ut. - vilket jag är också menmen.. så hade vi syslöjd och jag jobbade så gott jag kunde. Är nästan klar med min tröja nu som jag snart hållt på med ett år (!!). Sen hade vi matte och jag ligger ca 30tal efter planeringen.. så går det när man inte vart på några lektioner på en hel vecka. Och nu har vi engelska som sagt. Snart slutar vi och då är det lunch. Efter det så är det idrott, men jag har inga kläder så jag ska inte vara med. Ska gå promenad istället men då går jag bara till cafeterian där Sita ska vara eftersom att hon ska stå och sälja. Efter det har vi svenska då jag ska försöka läsa ut boken som måste vara klar snart. Efter det så har vi NO och då ska jag plugga på provet som jag ska ha nästa onsdag..

Efter skolan ska Sita följa med mig hem en liten stund. Sen ska vi ta bussen hem till henne och fira henne på hennes födelsedag.

(min lärare, eller vikarie sa till mig att jag inte fick blogga nyss och det slutade med att vi satt och skrek på varandra. Just nu kan alla dra åt helvete, förutom dom som låter mig vara..) förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback