tillbaka!

Hej igen!

Nu har jag vart ute med Pau, hon är en underbar tjej! Mycket gemensamt. Kul att hon bor så nära mig också. =) Bara två min mellan våra hus. Vi satt och snackade i typ en och en halv timme och när jag kom hem så var min röv ren is, jag svär! Haha! Så satte jag mig och åt pannkakor och snackade om imorgon med Pernilla, jag får sovmorgon imorgon iallafall! Eller inte sovmorgon, men jag behöver bara gå upp fem istället för halv fem.. surt men ändå, heldag i stockholm är nice! Nu ska jag värma mig under en liten stund innan jag gör mig iordning för sängdags. Hörs snart!


fan jag saknar min moppe..

Kommentarer
Postat av: marre

kul att du dissa mig idag också.

tänkte att du skulle höra av dej för en gångs skull.

gjorde du de?

nee.

2009-11-04 @ 22:00:26
URL: http://absolutmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback