pratar i telefon!

Hello!

Hemma nu ifrån en jobbig/seg och rolig dag!! Hade som sagt ett tre ½ långt möte idag på morgonen/förmiddagen, som inte gick så bra.. Men det är skitsamma för det ska inte tas upp här! Efter det åkte jag till skolan och hade NO och SO. Höll på att somna på sista lektionen eftersom att jag var så fruktansvärt seg i huvudet efter alla tester jag hade fått stå ut med på mötet. Direkt efter skolan så följde jag, Sita och Bebbe med hem till André. Senare kom även Martin. Vi busade i Andrés källare och åt varma mackor medans vi kolla på en massa tv och film. Jag somnade ett tag och då höll Martin bokstavligt talat på att våldta mig! ;). Skämt åsido..

Sen tog vi bussen ner till huskvarna igen men då missade jag min buss hem så då blev jag hämtad av Magnus. Nu sitter jag och snackar i telefon med Dennis igen like always! =D

dennis. ohyes, i like smygbilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback