miss u

jag försöker att glömma men det går inte så bra.
allt vi hade de är borta, måste vandra iväg.
fan smärtan är oändlig, kan inte stanna här.
hundra vackra ord, men allting dog ut.
utan dig i livet, vart kommer jag hamna?
du var en sån, som såg vem jag var.
nu finns det fan inte kvar.
om du lyssnar noga kan du höra mina hjärtslag.
att jag var speciell, det var bara ngt som du sa.
jag gjorde allt mitt bästa men det blev ändå som vanligt.
du var en sån person som jag verkligen trodde på.
nu sitter jag här, ledsen och sårad som fan.
varför släppte du mig, när du vet att vi kan.
vi kan göra allt tillsammans, vi kan prata om allt.
och har aldrig känt såhär förut. och du vet att det är sant.
vill höra dom orden att du känner samma sak.
mitt liv har ingen mening, jag trodde att min mening var du.
men jag trodde väl fel, ja det visade ju sig.

en vacker dag kanske du kommer till mig,
säger att du ångrat dig.
står på samma plats och väntar föralltid,
för jag tror att du och jag har en framtid.

jag kanske trodde för mkt, kanske tog och överdrev.
men det kändes så rätt, hur kan det då vara fel?
jag förstår ingenting nu, du ville inte såra ngn,
men du har gjort det nu.

jag fick inte ens en chans, att visa känslorna jag har.
du ska veta en sak, jag skulle alltid stannat kvar.
aldrig göra dig besviken, aldrig tänka på att såra dig.
du är så underbar, och betyder mkt för mig.
men nu är det som det är, men inte som jag vill.
men bara du är lycklig, så ska jag inte säga till.

jag hoppades på oss, men det blev inte så.
men en enda sak måste jag få dig att förstå,
att allt som jag sa till dig, det var så äkta.
och ingen här på jorden kan få det att ändras.
kanske är jag dum som tror att jag duger för dig.
du var det finaste som hänt mig.

Kommentarer
Postat av: evelina <3

Thess gumman :((

fan önskar dt fanns nått jag kunde göra !:(

jag älskar dej så grymt mycket, och du vet att jag alltid finns om du vill prata!<3

jag skulle verkligen kunna göra allt för att du ska må bra<3

gummman, du betyder så jävla mkt mer än vad du kanske tror ! <3

2009-11-05 @ 20:41:46
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/
Postat av: evelina <3

Thess gumman :((

fan önskar dt fanns nått jag kunde göra !:(

jag älskar dej så grymt mycket, och du vet att jag alltid finns om du vill prata!<3

jag skulle verkligen kunna göra allt för att du ska må bra<3

gummman, du betyder så jävla mkt mer än vad du kanske tror ! <3

2009-11-05 @ 20:43:21
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback