min dag!

hej! Jag ber om ursäkt för så hemskt dålig uppdatering de senaste dagarna men jag lovar att det ska bli mycket bättre!

Idag som sagt så började jag skolan kl 8.20 med matte och sedan engelska, spanska, lunch, SO, livskunskap. Inget speciellt hände i skolan mer än att vi tiggde pengar utav alla till cigg. Efter skolan vid 15 så åkte vi hem till Sita och satte oss vid datorn en stund tills Dennis sa att vi skulle komma till esplanaden i huskvarna så vi tiggde skjuts av sitas syrra ner dit och mötte upp Dennis och så åkte vi till österrängen och köpte en massa godis och sen gick vi till elmia där HV - FRÖLUNDA spelade. Efter typ en halvtimme där så åkte jag och Sita hem till henne. Vi gjorde popcorn och kollade på en skräckis. Efter ett tag somnade vi hand i hand som de söta apor vi är! =) Sen tog jag bussen hem och nu ligger jag som vanligt i min säng och snackar i telefon like always!

Gud vad jag älskar mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback