hemma igen!

Haha vad många inlägg jag har skrivit rubriken "hemma igen" till. Haha skitsamma. Som sagt så hämtade Jonas upp mig och så åkte vi till jönköping. Först åkte vi runt lite och åkte vi till biografen och så beställde han två biljetter till "bröllopsfotografen". Sen åkte vi till donken och så bjöd han på käk. Andra gången jag ätit där nykter..? Iallafall, sen när vi suttit där och smaskat massa fet mat så tog vi bilen tillbaka till bion och så kollade på filmen. Den var bra och rolig, haha. Tyckte att huvudpersonen blev jävligt dryg sen.. Men han fick ju iallafall bruden. ;) Sen när filmen var slut så åkte vi runt lite med bilen, hög musik och nervevade rutor såklart! Haha. Sen skjutsade Jonas hem mig och så ska jag strax lägga mig, eller om någon timme eller något. Ska ju upp kl sex imorgon tyvärr! Hörs snart iallafall, puss.

väldigt gammal bild på snyggingen jonas! (han kommer döda mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback