hemma i ölmstad!

oh hello!

Skolan gick snabbt, och gud vad roligt vi hade på SO lektionen! Mikaela fick damp på läraren och jag garvade mestadels hela tiden. På livskunskapen så pratade vi om familjer/relationer som vi gjorde förra gången, sen slutade vi.

Och då blev det väldigt ändrade planer! Marre var inte ens i skolan så jag och sita tänkte åka till nässjö ändå men det blev inget med det för han kunde inte som piercar. Så då åkte jag, sita och Mikaela till donken och käkade. Sen kom Dennis till stan och så "hängde" vi lite vid juneporten like that cool guys we are! Sen drog Mikaela så jag, sita och dennis hängde lite till och sen åkte sita hem och då åkte jag och dennis till min farsa och tjötade med han en timme ungefär sen drog vi tillbaka till juneporten och så åkte han hem till sig och jag hem till ölmstad.

ser ni vad det står? på so lektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback