ensam

Hej igen!

Nu har sita åkt, eller hon åkte med bussen för ungefär en halvtimme sedan. Men det var en killkompis som busringde mig alldeles nyss och jag fattade inte vem det var, fast han avslöjade sig själv tillslut. Så jag kunde inte riktigt blogga då, men nu är jag tillbaka! ;) Har precis gjort mig iordning för sängen och allt, ska bara försöka få tag på Robin, han svarar varken på mig eller henke. robin, jag vet att du läser min blogg så om du ser detta, HÖR AV DIG. Vafan man kan ju tro att ungen är död eller något.. Så fort jag fått tag på honom så kan jag gå och lägga mig. Imorgon börjar jag skolan 8.20 så jag måste gå upp kl 6. Hoppas det går bättre imon än va de gjorde idag. usch denna morgonen/förmiddagen vill jag bara glömma. Puts väck! Vad var det vi pratade om nu igen? =) rätt bra på att glömma bort saker huh? ;)

osminkad och blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback