åh gud

Jag har ingen aning om vad jag ska göra! Antagligen ska jag hoppa in i duschen, eller det SKA jag göra. Och sedan fixa mig fast i väldigt långsam fart.. typ i slowmotion. Idag är jag hemskt förkyld, *snörvel* och måste ta det lugnt. Måste iallafall hem till Sita idag för att hämta mina saker (!!) Behöver dom imorgon.. helst idag med. Sen vill jag hälsa på min lilla alkis till bästavän. =) Men för att komma till henne så behöver jag skjuts, för jag orkar inte ta bussen! Ska kanske träffa Jonas en liten stund sedan, och då ska jag fråga om han kan köra mig till henne så jag kan hämta sakerna. Han älskar ju att köra bil med nervevade rutor och spela hög musik så det skadar han inte. ;) Men ska hoppa in i duschen nu så vi hörs sötnosar!

lovade sita att inte visa denna för någon, men jag var bara tvungen att visa våran sexigaste sida!!
Sita till vänster och jag till höger. grrr..


Kommentarer
Postat av: Sita

du ska döööööööööööööööööööö! :@

2009-11-01 @ 15:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback