22 november

Gokväll!

Jag ber verkligen om ursäkt för så urusel uppdatering denna veckan men det är inget jag riktigt kan hjälpa.. men jag lovar att det kommer bli mycket bättre!


Igår så gjorde jag mig iordning hemma hos Dennis eftersom att jag sov hos honom från fredag till lördag! Och sedan tog vi tåget till jönköping med Biffen, Ola och en till som jag faktiskt inte minns namnet på.. skäms lite nu känner jag. Men iallafall! Vi åkte till råslätt och så lämnade jag och dennis av våra saker hemma hos min pappa och sen åkte vi till elmia. Gick på hockeyn men det gick inge vidare. Vi stod och skrek och hadde oss men det hjälpte tydligen inte HV. Men dom är bäst ändå! ;) Sen åkte jag och Dennis hem till min farsa och sov där.

Imorse så vaknade vi och tjötade med farsan en liten stund sen gick vi och handlade frukost. När vi kom hem igen så åt vi frukost och tjötade lite till. Sen gick farsan och köpte lunch och så åt vi det och sedan åkte jag och dennis till juneporten och så tog han tåget hem och jag åkte till ölmstad. Så nu sitter jag här i min ensamhet mitt ute i ingenstans. Typ ghetto med bara gamlingar istället för utlänningar.. Det är ju trevligt. =) Datorn är den enda räddningen!!

Lite bilder ifrån helgen kommer snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback