21 november

Hejsan!

Igår hade jag tyvärr ingen tid att blogga förutom på morgonen.. förlåt! Efter skolan igår så gick jag upp till huskvarna station och hoppade på tåget och åkte till min älskade pojkvän. Han mötte mig på station och så gick vi hem till honom. Efter en liten stund så skulle vi gå ner till konsum för att bli upphämtade av Dennis polare med bil. Så vi sladdade runt lite i stora staden Mullsjö, sen fick vi skjuts till Öppna (en ungdomsgård) och där satt vi och hängde like the cool guys we are! Vet att jag sagt det förut, men det är ju så! ;) Dennis drog iväg med sin moppe ett tag med så jag lärde känna en massa jävla folk. Haha rasmus var ju rätt galen och så men ändå jävligt rolig. Sen åkte jag och Dennis upp till Johanna och Rikard och käkade pizza! Fan vilken humor dom har alltså. =D Sen åkte vi ner till öppna igen men vi var inte där särskilt länge innan det stängde. Då åkte jag och Dennis hem till honom och gick och la oss!

Idag vaknade jag av att Dennis höll på med sin förbannade dator och mitt morgonhumör är inte att leka med. =) Idag ska vi bara ta det lugnt, sen ska jag duscha och fixa mig för att vi ska dra på HV match vid fem tiden. Sen ska vi hem till min pappa och sova hos honom! Jag kanske inte kommer kunna uppdatera mer idag, men jag ska iallafall försöka!

Xoxo /thesswester



Min söte pojke. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback