Om konfalägret i Gullbranna.

Torsdag: Åkte hemifrån klockan nio, kom fram till Gullbranna klockan ett ungefär. Mat direkt, sedan lektioner. Vi var den första konfagruppen som kom fram. De andra kom morgonen därpå. Så det var skit lugnt hela dagen. Vi var även nere vid stranden och kände på havsvattnet. KALLT!
Fredag: Frukost klockan halv nio. Lektioner efter det. Andra konfagrupper droppade in hela tiden så det blev fler och fler personer. Sammanlagt framåt kvällen när alla hade kommit var det 450st. Dagen gick mest åt att spana runt på det trevliga och spännande folket. ;)
Lördag: frukost klockan nio. Lektioner efter det som vanligt. Sedan gick jag och Ida ner till stranden för vi skulle bli fotograferade av två fotografer. Bilderna blev superbra på både mig och Ida. Bilderna ska jag få på fredag så då laddar jag väl upp dom här. =) Sedan gick jag och Ida runt och var super sociala. Lärde känna lite nytt folk osv. Sedan på kvällen var det talangjakt, men det var synd att inte hiphop killen som förövrigt heter Oskar vann :/ men han var grymast på att beatboxa!
Idag: frukost klockan nio. Gudtjänst och säga hejdå till folket. =(

Bussresa i två och en halvtimme hem, stannade på donken och käkade i Värnamo. Direkt när jag kom hem så satte jag på datorn, men som jag skrev innan så funkade inte blogg.se då. Men det fixade sig tillslut iallafall.. 45minuter efter att jag kommit hem så kom Sita och vi satt en stund vid datorn och sedan cyklade vi till stallet. Jag red Millie och Sita red min ponny. Vi red en rätt kort runda eftersom att Eliot vilat några dagar nu. Men det gick bra ialllafall. =)

Nu sitter jag här och försöker vara social i telefonen med Daniel ;) Går inget vidare, men han älskar mig ändå! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback