5 maj.

Godmorgon!
Min morgon är hemsk, vaknade i tid och åt frukost.. sen vet jag inte vad som hände? tiden bara försvann! Jag sprang som en idiot till bussen, den åkte. Jaha? Försökte få tag på Magnus så att han kunde ringa till skolan, men han svarar inte. Så nu sitter jag vid datorn och väntar på att tiden ska gå framåt, nästa buss går inte förens tjugo över nio. Jippie att komma 50 försent till skolan. Fördriver tiden med tråkig bilddagbok, fucking 80st som laddat upp bilder! Haha. Min morgon kommer nog inte direkt bli bättre, det regnar ute också, ååh. Haha ahja, man får väl tänka positivt. ;)

Skola mellan 10.15 till 15.20 idag då. Idrott det första, och jag ska vara med ombytt, sensation. ;)

Hörs senare! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback