25 mars.

Hej bloggen!

Imorse vaknade jag tidigt, men vet inte vad jag gjorde med tiden för plötsligt hade jag skitbråttom, så jag hann inte skriva ett inlägg här.. Men idag var det prao mellan 9-16. På lunchen gick jag ner till Sita på Konsum som vanligt, Sabinah & Natta kom sedan. På praon så skulle jag fixa äggen, så råkade jag ta sönder ett & det var en rutten kyckling inuti! Åååh, det var så himla vidrigt! Typ luktade skit mycket & konsistensen var inte så.. fräsch. Ville typ bara dö istället för att torka upp det, haha. Sen spenderade jag två timmar åt att skala lök & en timme åt att hacka den, utan att börja lipa! Haha, jag är inte ett dugg känslig när det gäller sånt. Men det var hemskt iallafall, fick kramp i handen & det var hur tråkigt som helst, speciellt när Sita redan slutat, hon satt & väntade på mig i två timmar.. Men nu har jag iallafall slutat & jag är huur glad som helst. Två dagar kvar på praon, kommer sakna ledigheten från skolan, men ändå kul att komma tillbaka igen.

Idag händer nog inget speciellt, min lillebror & jag är ensamma hemma så vi ska ta cyklarna ner till macken & köpa lite chips & sen ska vi kolla på en film - Wallander.

Onsdagens outfit var lika enkel som gårdagens.
Jeans från H&M. Linne från Ginatricot.

Kommentarer
Postat av: lisa

2009-03-25 @ 18:52:03
URL: http://lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback