14 mars.

Hej bloggen!

Gårkvällen var kul, fast det blev inte så lyckad sen när jag kom hem. Men det är en annan femma. Hade iallafall ingen möjlighet att blogga så ni vet. Somnade sent iallafall, runt halv tre tiden.

Imorse blev jag väckt, orkade inte gå upp så jag somnade om, blev väckt en liten stund senare igen. Tvingade upp mig själv verkligen, USCH. Jag haaatar att vara såhär trött. I och försig så får jag väl skylla mig själv eftersom jag somnade sent inatt, men ändå. Iallafall så klädde jag på mig, åt frukost & sen åkte till skärstad där det var konfa kl 9.15. Efter konfan blev jag hämtad & nu sitter jag här.

Åh gud, ni anar inte hur mycket jag längtar tills jag får flytta hemifrån & sköta mig själv.

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: Jo, det vet jag.

tack så mycket :)

jag måste bara fråga, hur får du dina youtube klipp små? :p

2009-03-14 @ 15:35:08
URL: http://sannafogelberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

sv: Haha jo, men hur gör man det? :p

2009-03-14 @ 15:43:31
URL: http://sannafogelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback