4 juli, sjukling, eller inte

Hej!

Imorse vaknade jag jätte sent, jag blir bara tröttare och tröttare. Men det är blandannat min medicin som gör det så det är inget allvarligt. Sen bytte vi husbil så jag fick packa ner alla mina saker och sedan fick jag packa upp allt igen. Det var bara max 30meter till den husbilen som vi bytta till så det var extremt onödigt tyckte jag. Lyckades äta frukost, men den kom upp lika snabbt som den kom ner. Mådde iallafall bättre sedan och då åkte vi till en stad som heter Piran med de andra två familjerna. Solade och badade, men jag åt alldeles för mycket glass och min mage klarar verkligen ingenting nu så jag spydde som en idiot på en restaurang, inte jätte kul.. Jäkla mediciner vill tydligen inte hjälpa, jag vet inte vad jag ska göra? men det ordnar sig nog, det gör det alltid. Efter regn kommer solsken. =) Sen åkte vi hem och nu sitter jag ensam i deras lägenhet medans alla andra är ute och äter, jag orkade inte, mår inte alls bra.. men jag snackar med Daniel på msn så jag överlever. =) Hörs snart igen, och puss på er!

Såhär ser Piran ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback