19 juli

Godmorgon! eller inte riktigt..

Igår var det fulltös, haha. Jag och Sabinah åkte till huskvarna i spöregn, väl där så var vi dyngsura men vi möttes av Dudas, Alex, Denis, Gustav, Jimmy, Abbe, Filip, Denise, Emelie, Ida, Degen, Skogiz, Matilda, Jossan, Anna, Albin, Gunnar, Mögel, Oskar och Johnny som jag fick träffa typ 5min. =) Vi gjorde inte så mycket, satt mest och var störda. Och sen slog Degen ner Abbe och Skogiz med Mathildas paraply. :P Sen när de flesta skulle sticka så tog jag och Sabinah moppen till skärstad och åkte till Lisa där Max, Julle, Martin, Jakob, My, Jossan, Bäver, Ronnie och Anton var. Vi satt bara i Lisas soffa och kollade på film och tjatade. Sen fick helt plötsligt alla för sig att dom skulle bada, så alla tog varsin moppe till Bunn och så badade My, Jossan, Bäver och Ronnie. Sen åkte jag och Sabinah hem till mig och gick och la oss. Var verkligen dötrötta båda två! Sen vaknade vi vid halv åtta då Sabinah var tvungen att åka hem. Jag gick och la mig igen och vaknade nu vid tolv snåret.. Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag ta moppen till Sabinah, för min ponny ska få vila idag. =)

"Gänget"


Kommentarer
Postat av: m

r.i.p mitt paraply <3333333

2009-07-19 @ 22:43:29
URL: http://spilldmjolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback