16 juli

Förlåt för dålig uppdatering!

Igår följde jag med Sabinah och hennes föräldrar till stan, köpte lite hästsaker på charlies. =) sen skjutsade dom hem mig så tog jag moppen till huskvarna och lämnade den på service. Sen började det spöregna såklart så jag fick stå i ösregn i 25min och vänta på bussen, Jippie! Åkte direkt till Gränna och gick hem till Sabinah. Vi bytte om och tog hennes moppe till hennes stall och jag red Alkis, hennes ena ponny. Gick jätte bra! =) sen åkte vi till konsum och hyrde film och köpte godis. Åkte hem och satte oss vid datorn lite. Satte på filmen sen, minns inte vad den hette men den var bra! Sen var vi dötrötta så vi gick och la oss. Imorse fick vi gå upp vid åtta och bytte om. Sticka till hennes stall och rida. Jag red hennes ponny Alkis igen och det gick lika bra som gårdagen. Sen åkte vi tillbaka hem till henne och nu står hon i duschen medans jag sitter vid hennes mammas dator med Sabinahs hund i knät. Han ligger på min ena arm så jag skriver med en hand, sjukt jobbigt. ;) så fort som Sabinah är klar så ska vi åka ner till hamnen där hon jobbar och jag ska ta bussen till huskvarna och hämta moppen. Sen ska jag åka hem och rida min ponny, ska testa allt jag köpte också och får hoppas att det passar! =) pussen så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback