i skolan!

Hejsan! Ni har saknat mig lika mycket som jag saknat er va? Klart ni har! ;) Och nu när vi väl har löst det så kan jag ju berätta om min dag dårå!

Kom till skolan vid tio tiden! Och var helt freakad eftersom att jag inte fått min morgoncigg.. håller ju på att trappa ner som fan på det så! Och så började dagen med svenska, gjorde någon slags läsförståelse som var hur lätt som helst. Sen var det eget arbete, lunch, eget arbete och sen skulle jag egentligen haft profil - hemkunskap men den lektionen var inställd! Så jag slutade vid halv två! Så himla skönt! Synd bara att jag har ett möte som börjar kl tre så jag kunde inte åka hem så jag har suttit och väntat i skolan på att min lärare ska skjutsa mig till mötet. Sen tjatade jag så att jag fick komma in i datasalen så jag iallafall kunde blogga medans jag väntade! Och söt som man är så är det ju klart att min kära lärare släppte in mig! ;)

Som jag nyss skrev så har jag ett BUP möte som börjar kl tre och efter det så ska jag antagligen hem till Sita och plugga! Har rätt mycket jag ligger efter i så det behövs kan jag lova. Updaterar bloggen så fort jag kommer hem till Sita dårå! Ni kan väl vänta eller? =)

Jag för snart två år sedan! I slutet av sjuan.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback