9 december

Godmorgon bitches!

pigga eller trötta idag? Jag är nog bara mest trött.. skolan tar kål på mig. Vaknade iallafall i tid idag så jag har hunnit duscha och sminka mig! sitter just nu och försöker torka håret med en handuk och jag måste gå till bussen snart.. Idag är skoldagen riktigt slapp och jag slutar 15.15 och då ska jag ta tåget till mullsjö och träffa Dennis. =) Så jag kommer inte komma hem till ölmstad förens ungefär kl nio! Men lovar att blogga ifrån Dennis dator, annars ska jag smiska honom! ;)

Men vi hörs helt enkelt lite senare, puss på er och ha en underbar onsdag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du kan skriva om skitsnacket som du snackade om på svenskan (a)

2009-12-09 @ 21:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback