Lite om dagen.

Lite om min dag bara.

8.20 SO
10.10 Svenska
11.50 Matte
13.10 Idrott
På SOn var jag sjukt trött, men hängde med bra iallafall, fick bara reda på en massa fakta som ska komma på provet i maj. På svenskan hade vi redovisning om våran dikt som min grupp skrivit om. På matten hade jag diagnos och jag hade alla rätt. =) Och idrotten var jag inte med på eftersom jag inte visste att den skulle vara ute, så jag och Sita gick en promenad, sen när vi kom tillbaka så låg vi och solade. Slutade sen och då åkte jag och Sita hem till mig, medans Mikaela åkte hem till sig. Sen satte vi oss ute i trädgården med jordgubbar.

Snart ska vi åka hem till Sita, antagligen träffa en killkompis som bor precis vid henne. Sen åker vi hem till mig igen, för jag ska träna hoppning inför söndag, då blir det LD hoppning och LC:2 dressyr. Och jag har ingen aning om hur jag ska få tag på dressyrprogrammet, haha. Men det löser sig, när jag väl får tag i det ska jag iallafall plugga in det i skallen.

Pussar tills vi hörs igen! =)

Kommentarer
Postat av: ottilia

<3

du är finare!

2009-04-24 @ 17:28:03
URL: http://ssignatursvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback