Puss på vädret!

Så underbart väder! Synd egentligen att jag sov så länge, annars hade jag redan vart i stalllet och ridit i ett ännu varmare väder. Nyss åt jag kyckling, det var supergott och jag har inte ätit någon riktig mat på flera dagar, usch. Jag är verkligen dålig när det gäller mat.. Har kollat igenom en massa bloggar som har uppdaterats, och det tog en väldigt lång stund kan man säga! Men nu är det gjort iallafall, nu ska jag byta om från pyamas (har inte vart vaken länge och jag har inte orkat byta om) och sedan sticka iväg. Bloggar senare när jag är hemma igen. Pussen!


Kommentarer
Postat av: ` isabella sz

sv: hehe jomenvisst!

2009-04-04 @ 20:48:45
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback