Jag blond! Du skojar?

Monster man och Spökhuset, roade jag och Sita oss med att kolla på innan, med godis som hon köpt för över hundra spänn, det ni! Fast vi har inte ens tryckt i oss en femtedel.. Båda två sitter och gäspar, fast Sita mest, för jag är tuff och orkar hålla ögonen öppna, höhö! *Nu retar Sita mig för att jag skrev att jag är tuff och vickar på ögonbrynet* Men strax ska vi gå ner och kolla på en till film, The reeker. Läskig? Ja, ni.. det märker jag väl inatt om jag får mardrömmar eller inte.

Bästa idag måste ändå vart när jag och Sita gick hem ifrån busshållplatsen;
Jag; Vart faan är min mobil?!?? *känner i alla fickor, och börjar få panik*
Sita; Kolla i handen...
Jag; Aha.. ehm.. *ser mobilen i handen* TYP BLOND! 

sita säger nu; en aningen blond....

HON SKA INTE SÄGA NÅGOT?! :O

Nej men nu börjar vi bli trötta så nu ska vi gå ner och FÖRSÖKA smälla i oss ännu mer godis och kolla på The reeker. Så jag säger godnatt nu eftersom att vi antagligen kommer däcka i sängen, så hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: lisa

the reeker är braaaaa:D

2009-04-11 @ 14:15:10
URL: http://lisalonns.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback