5 april.

Hej bloggen!

Jag kom nyss hem ifrån stallet. Red en sväng upp till ridskolan och red dressyr, det gick jätte bra och min lilla ponny är underbar! Hoppade ett pytte hinder med och det gick med bra.

Igårkväll så kollade jag på två filmer, först på The grudge 2 och sedan på Festival. The grudge var sådär, fattade inte riktigt.. Festivalen var rolig men hade gärna velat att den skulle vara längre så man fick se mer av vad som skulle hända sen. Så jag satt och åt massa chips osv, mums! Haha, någon gång får man vara onyttig. Sen somnade jag ungefär vid tre tiden.

Idag vaknade jag vid elva tiden, fick ett sms av Ellinor om att hon ville rida upp till ridskolan, så det var bara att masa sig upp ur sängen, äta frukost, byta om och hoppa upp på cyklen.

Vet inte riktigt vad som händer idag, ska kolla på en eller två till filmer efter att jag har ätit nu. Så jag bloggar senare, ha en nice söndag!
byyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback