20 april.

Hej bloggen! Igår hade jag verkligen fullt upp hela dagen och idag med!
Igår började dagen med att jag fick ett sms vid halv åtta, jag och Sita va tvungna att stiga upp ur den varma sängen och cykla till stallet. Red till ridskolan och tävlade, gick jätte bra som jag tyckte iallafall. I working equitation klassen gick det jätte bra enligt mig men inte enligt dommaren ;) sen i hoppningen så kom vi felfritt på 70cm! Jätte nöjd och jag var på skit bra humör hela dagen =D Efter tävlingen så slappade jag och Sita hemma hos mig tills hon fick skjuts hem vid tio tiden på kvällen. sen pga en person så fick inte jag sova mer än fyra timmar inatt ;) men trots det så var jag superpigg imorse! nooot. Jag snoozade verkligen till sista minuten så allt blev stressigt. Aja, fick skjuts till skolan så jag kom inte försent iallafall, vilket var mycket skönt.
IDAG
8.20 Engelska
9.20 Spanska
10.10 Hemkunskap
12.30 NO
14.05 SO
En väldigt jobbig dag enligt mig.. Men jag klarade mig, tack vare min underbara vän Mikaela. =) Efter skolan åkte jag hem, tog det lugnt, sen fick jag stressa till stallet och rida iväg till ridskolan, ridlektion! Vi hoppade bana, det gick jätte bra och nu är min ponny verligen förtjänt av en eller två vilodagar. =)
Jag med för den delen, sovmorgon imorgon och studiedag på onsdag! JIPPIE. Dagarna ska nog spenderas med bästa.

Men nu ska jag lägga mig, för jag har sovit dåligt inatt, och kommer antagligen göra det inatt med. Jippie.. Så hörs imorgon!

Min underbar ponny, jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback