15 april.

Hej bloggen!
Idag är det skola igen, fast en väldigt slapp sådan. Efter skolan ska jag antagligen vara med Sita, vi får väl se vad vi ska hitta på, ;)

9.50 Eget arbete
12.00 Livskunskap
13.35 Dansprofil
Fast det ska vara någon samling i aulan klockan tolv, så jag tror inte att jag ska ha någon livskunskap. Och jag har lite halvångest, ska lämna in spanska praouppgiften idag, och jag har inte skrivit klart, och jag kan inte svara på en av frågorna..

Dagens mål idag är iallafall att inte ha uppe mobilen på någon lektion, hehe undra om det går.. ;) Men ska försöka iallafall!

Nu ska jag sminka klart mig och sedan gå till bussen, ha en underbar onsdag och hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Ha en underbar onsdag du också! :)

2009-04-15 @ 11:50:01
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: Elin/Sugar

Oj :o Vad är livskuskap? XD

2009-04-15 @ 18:58:39
URL: http://quileuteheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback