om min dag

Hej igen sötnosar!

Förlåt för dålig update..! Efter "godmorgon inlägget" så tog jag ett långt bad och rakade benen osv, så nice! :) Innan det käkade jag en frukost också btw.. Sen klädde jag på mig och torkade håret. Orkade inte sminka mig eller något idag, är ju solbränd som fan nu så det behövs inget smink.. Har ju slutat använda foundation nu faktiskt. ;) Kletar faktiskt bara på mascara om jag orkar.. Och det gjorde jag dock inte idag. Så hade jag naturligt hår med, hehe.. Iallafall, sen tog jag och pappa en cykeltur till ekhagen hem till min farmor och så fick jag födelsedagspresenter och så käkade vi en skitgod daimtårta. :) Sen cyklade vi hem till förorten igen. Hade tänkt sova hos André inatt egentligen, men det är ju inte så lätt att få tag i honom eftersom att han inte har en mobil. Han ska dock köpa en ny imorgon sa han idag när jag snacka med honom. Iallafall, när han ringde mig så hade han lovat att sova hos sin kompis så jag frågade farsan om jag fick stanna en natt till och det fick jag såklart! ;) Så jag och farsan cykla hem som sagt och så lagade vi käk och så kom hans polare så vi skojjade och snackade ett tag tills han drog. Så satte jag mig vid datorn och pappa degar framför tvn.. haha ungkarlar..;)

Hur har eran dag varit idag? :)

browniee :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback