annonser till bloppisen!

Innan ni budar så tycker jag att ni ska läsa igenom reglerna och om ni har någon fråga eller fundering så ställ det INNAN ni budar!




Midjeskärp i beige färg.
Storlek: Ingen speciell storlek.
Använd: Aldrig använt.
Nypris: 79:-
Ifrån: Kappahl
Säljes pga: Aldrig använt, passar inte mig/min stil

Bud: 0:-




Klänning/tunica i grå/svart randig färg.
Storlek: 36/38.
Använd: en gång.
Nypris: Minns ej..
Ifrån: Casual by Halens
Säljes pga: Inte min stil.

Bud: 0:-



Marwin munktröja i röd färg.
Storlek: XS
Använd: Två gånger vad jag minns.
Nypris: Minns ej.
Ifrån: Minns ej, by MarwinSports
Säljes pga: För liten för mig.

Bud: 0:-




Jeans i himmelblå färg.
Storlek: 28/32
Använd: Runt 10 gånger.
Nypris: 299:-
Ifrån: BikBok
Säljes pga: För stor i låren för mig.

Bud: 0:-





Nattlinne i rosa färg.
Storlek: M
Använd: Aldrig använd.
Nypris: 199:-
Ifrån: H&M
Säljes pga: Aldrig använd, för stor för mig.

Bud: 0:-




T-shirt med tryck.
Storlek: S
Använd: Använd en gång.
Nypris: 129:-
Ifrån: Ginatricot
Säljes pga: För liten för mig.

Bud: 0:-




T-shirt med gröna prickar.
Storlek: S
Använd: En gång.
Nypris: 159:-
Ifrån: Sis by sisters
Säljes pga: För liten för mig.

Bud: 0:-




Pc spel the sims Hot date.
Använd: En gång.
Nypris: 799:-
Ifrån: Coop
Säljes pga: Spelar aldrig datorspel.

Bud: 0:-




Pc spel ridskolan (står fel på fodralet!!)
Använd: En gång.
Nypris: 599:-
Ifrån: Coop
Säljes pga: Spelar aldrig datorspel.

Bud: 0:-




Handväska rosa med snobben tryck.
Använd: Aldrig använd.
Nypris: 199:-
Ifrån: Väskman
Säljes pga: Inte min stil..

Bud: 0:-



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://ladiessdiary.blogspot.com/



Kolla in! :) Sex&kärlek!

2010-08-05 @ 16:05:54
Postat av: ellie m

veckans blogg finalisterna är utsedda så sätt igång och rösta nu (a) kramar elliestaff's

2010-08-05 @ 16:12:32
URL: http://elliestaffs.devote.se/
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: inte hemma men ska kolla upp det :) <3

2010-08-05 @ 17:14:43
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Mina

Ah, vad smart! Om jag bott i Sverige kanske jag bloppat mina utsorterade kläder, jag med!

Den där T-shirten med prickar var söt. Tyvärr är jag lite för stor för storlekarna du har =(

2010-11-03 @ 09:48:52
URL: http://minaskaflytta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback