vad va d jag köpte egentligen?

Ingen hade rätt iaf!! ;)

Jag köpte varken godis, hårfärg eller vad det nu var ni gissade på. ;) Jag köpte nämligen ett.. Fiskespö! :D Det var bara så att jag tröttnade på att sitta och glo på min pojkvän när han fiskade och när jag väl fick låna hans spö så fick jag bara höra hans tjat, "är du klar snaart?". Så jag bestämde mig för att jag lika gärna kunde köpa ett eget spö så blir det mycket roligare och smidigare för oss båda! ;)

Sen var jag ju på ÖB igår också, eftersom att min pojkvän skulle inhandla lite fiskesaker. Då passade jag också på att köpa två egna fiskedrag (lånade ju min pojkväns innan..) och en liten burk med några fack att ha dom i! :D Nu har jag fått en större låda utav min pojkvän eftersom att jag fick en massa drag utav honom också. ;)


Jag och mitt älskade spö! ;)


Mina två drag och min lilla låda, haha!

Beställ kondomer diskret med sms

Kommentarer
Postat av: Jeeeennnu

haha, aw :')

2011-05-16 @ 16:57:44
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback