ska käka middag nu!

Hello! :)

Det märks att vi ungdomar är trötta efter att ha sovit endast 4,5 timmar inatt och haft en lång resa och en lång dag. För när vi kom tillbaka till hotellrummen (och efter att jag hade lagt in alla bilder och bloggat) så slocknade vi. Om ni inte redan visste det så delar jag, älskling, Ian och hans tjej rum och Isac, hans tjej och Frida har rummet bredvid. Så det är därför det är två sängar i rummen! ;) Så jag, älskling, Ian och hans tjej Elina somnade med alla kläder på och TVn på och sov till kvart i sju. Shit! Haha! :D

Nu ska vi iaf ut och käka middag på restaurang! För min pojkväns morsa fyller år idag! Hon är stor flicka nu! ;) Så vi hörs senare, lägger upp middags-outfiten sen också! PUSS

Såhär ser jag ut! Som sagt, outfiten kommer upp senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback