sämst på att kommentera?

Godmorgon!

Försov mig idag.. Låg och kollade igenom alla mina utländska pengar som jag fått utav pappa, farfar och som jag har sparat efter mina egna resor också. Så hittade jag några kroner som jag kan ta med mig tilll Danmnark, haha! ;)

Dock blev klockan ganska mycket när jag väl släckt elampan och skulle sova.. Så imorse när klockan ringde vid sju så stängde jag av alarmen och somnade om, blev väckt utav Pernilla 40 min försent så jag fick stressa som ett as och kom till skolan 40 min försent.. Kul! Men men jag har inte missat något iaf! :D

Btw, vafan har hänt med mina kommentarer? Har mina läsare gått och blivit lata eller? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ful du va där :P

2011-05-17 @ 19:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback